Az összes technológiai újítás megtalálható a Tony 10900 TR (TR – hidraulikus elsőkerék kormányzás) és a Tony 10900 SR (SR – törzscsuklós kormányzás) modellekben, amelyeket azért hoztak létre, hogy nagymértékben javítsák az emberi munkavégzés körülményeit, növeljék a hatékonyságot és a precizitást. A gyártó számára elsődleges szempont, hogy az ember és a gép között összehangolt együttműködést alakítson ki.
Új fejlesztésű hibrid hajtómű: hidrosztatikus – robotizált mechanikus, ami ötvözi a fokozatmentes sebességbeállítást biztosító hidrosztatikus hajtóművet és a robotizált elektromechanikus váltót.
3 különböző munkaspecifikus hajtási mód választható; mindhárom módban 4 különböző mechanikus sebességtartomány. A sebességtartományok váltása az erőgépbe épített proporcionális joystickon elhelyezett elektromos kapcsolóval lehetséges, robotizálva. A váltás terhelés alatt történik úgy, hogy azt a gépkezelő nem is érzékeli. Miközben egy tartományban dolgozik a gép, a rendszer automatikusan előkészíti a következő tartományt, amit egy gombnyomással „vált”, mint egy robot. A hidrosztatikus rendszernek köszönhetően minden mechanikus tartományon belül fokozatmentesen szabályozható a haladási sebesség, egyetlen pedál segítségével („gázpedál”).
TONY
-
Videó
-
Műszaki adatok
Típus TONY 10900 TR TONY 10900 SR Teljesítmény (kW/LE) 72,1 / 98 72,1 / 98 Hengerek száma (db) 4 TURBO 4 TURBO Motor Kubota – Stage IIIB., common rail rendszer DPF részecskeszűrővel Kubota – Stage IIIB., common rail rendszer DPF részecskeszűrővel Hűtés víz víz Lökettérfogat (cm³) 3319 3319 Üzemanyagtank (l) 50 50 Kormányzás Hidraulikus elsőkerék kormányzás Hidraulikus (szervo), törzscsuklós kormányzás Felszereltség digitális multifunkciós műszerfal, megfordítható kormány-ülés rendszer, lehajtható bukócső, kezelői platform silent-block rezgéscsillapítású, állítható rugózású ülés, állítható kormánykerék irányváltó karral, áramtalanító kapcsoló digitális multifunkciós műszerfal, megfordítható kormány-ülés rendszer, lehajtható bukócső, kezelői platform silent-block rezgéscsillapítású, állítható rugózású ülés, állítható kormánykerék irányváltó karral, jobboldali tükör, áramtalanító kapcsoló Erőátvitel hidrosztatikus, folyamatos szabályozással és elektrohidraulikus irányváltóval a hajtáslánc tartalmaz egy terhelés alatt kapcsolható, elektro-hidraulikus működtetésű, 4 fokozatú vátóművet „SIM” (Shift In Motion) hidrosztatikus, folyamatos szabályozással és elektrohidraulikus irányváltóval a hajtáslánc tartalmaz egy terhelés alatt kapcsolható, elektro-hidraulikus működtetésű, 4 fokozatú vátóművet „SIM” (Shift In Motion) Menetvezérlés TMC menetvezérlés (Dual memo mód) - rögzíthető a menetsebesség és a fordulatszám Automotív mód - menetsebesség rögzítése mellett a motorfordulatszámot a terhelés függvényében változtatja Intellifix mód – a munkaeszköz meghajtó nyomatékot rögzíti és a menetsebességet automatikusan a terheléshez igazítja TMC menetvezérlés (Dual memo mód) - rögzíthető a menetsebesség és a fordulatszám Automotív mód - menetsebesség rögzítése mellett a motorfordulatszámot a terhelés függvényében változtatja Intellifix mód – a munkaeszköz meghajtó nyomatékot rögzíti és a menetsebességet automatikusan a terheléshez igazítja Hidraulikus emelő erő- és helyzetszabályozós hidraulika 2400 kg-os emelési kapacitás CAT 2-es gyorscsatlakozós hidraulika karok erő- és helyzetszabályozós hidraulika 2400 kg-os emelési kapacitás CAT 2-es gyorscsatlakozós hidraulika karok TLT 540 f-1 / 750 f-1 és járókerék arányos fordulattal, 1 3/8" Z6 540 f-1 / 750 f-1 és járókerék arányos fordulattal, 1 3/8" Z6 TLT kapcsolás elektrohidraulikus, progresszív indítású elektrohidraulikus, progresszív indítású Hidraulikarendszer 2 db szivattyú, 6 db normál gyorscsatlakozó (2 pár kettős működésű kör, 1 db egyszeres működésű és egy szabad visszafolyású) + 4 db mini csatlakozó (2 pár kettős működésű csatlakozó) 2 db szivattyú, 6 db normál gyorscsatlakozó (2 pár kettős működésű kör, 1 db egyszeres működésű és egy szabad visszafolyás) + 4 db mini csatlakozó (2 pár kettős működésű csatlakozó) Hajtás elektrohidraulikus úton kikapcsolható, összkerék elektrohidraulikus úton kikapcsolható, összkerék Differenciálzár elektrohidraulikus kapcsolású - a hátsó tengelyen, vagy mindkét tengelyen elektrohidraulikus kapcsolású - a hátsó tengelyen, vagy mindkét tengelyen Szélesség (cm) 138 108 Fékrendszer hidraulikus tárcsafék elöl és hátul független kormányfék funkció automatikus, olajfürdős vészfék és rögzítőfék a váltóműben hidraulikus tárcsafék elöl és hátul független kormányfék funkció automatikus, olajfürdős vészfék és rögzítőfék a váltóműben Hosszúság (cm) 349,5 349,5 Magasság (fülkével)(cm) 220,5 220,5 Hasmagasság (cm) 31 31 Fordulókör (külső)(cm) 300 n.a. Tömeg - fülke nélkül/fülkével (kg) 2290 - 2400 2470 - 2580 2200 - 2410 2380 - 2590 Sebességtartomány (km/h) 0 - 40 0 - 40 -
Opciók
AIR légkondicionált gyári kabin ROPS és FOPS tanúsított fülke. Platform hőszigetelt és hangszigetelt; napfénytető hátul; szélvédőre atermikus fix üveg; nyitható hátsó szélvédő; légkondicinált - fűtött rendszer porszűrővel; ventilátor több fokozatú; első és hátsó elektromos ablaktörlők (2 sebesség); belső légkeverés; elektromos első és hátsó ablakmosó; automata belső világítás; külső tükrök + 1 belső tükör; 2 hátsó munkalámpa és 2 LED-es első lámpa; 12 V-os aljzat; tároló zsebek; ergonómikus fogantyúk (Trimark), lengéscsillapított ülés; belső kárpit; figyelmeztető jelzőfény előkészítés belső kapcsolóval. Előkészítés sztereó rádió, további munkalámpa és CAT. 4. növényvédelmi opció felszereléséhez. légkondicionált fülke – hangszigetelt és hőszigetelt platform, hátsó tetőablakkal, hővédő üvegezés, nyitható hátsó szélvédő, fűtés, légkondicionálás, porszűrős szellőztetőrendszer, fokozatmentes ventilátor fordulat szabályozással, kettő sebességes elektromos első-hátsó ablaktörlő és ablakmosó rendszer, fülke világítás ajtónyitás érzékelővel, 2 külső és egy belső visszapillantó tükör, 2 első és 2 hátsó ledes munkalámpa, kárpitozott sárvédők és platform, sárga megkülönböztető előkészítés kapcsolóval, rádió előkészítés, fülke előkészítés a CAT 4-es növényvédelmi besorolású túlnyomásos rendszer öntöttvas keréktárcsa orrsúly garnitúra motorvédő rács első 3 pont függesztés 1 pár hidraulikus gyorscsatlakozóval - párban működik a hátsóval első három-pont függesztés + 1 db folyamatos kör csatlakozó (hidromotorhoz) + 1 pár kettős működésű hidraulika kör + 1 pár kettős működésű hidraulika kör úszó pozícióval, 1 db szabad visszafolyó csatlakozó (a hátsó csatlakozók kerülnek duplikálásra elől) − elektro-proporcionális joystickkal rendelhető (összesen 6 lapos csatlakozóval) gyorscsatlakozós hátsó 3 pont "Slider" típusú egykaros magasságállítású vonószem hidraulikus állítású 3. pont és jobboldali függesztő orsó pneumatikus ülés PVC Grammer légrugós ülés Grammer légrugós ülés 540- és 1000 1/min TLT széria helyett TLT 540-540S 1/min TLT széria helyett Cleanfix - automata hűtőradiátor tisztítás a ventilátor lapátok átfordításával Proporcionális joystick vezérlésű hidraulikusrendszer − nagyteljesítményű joystick dupla biztonsági rendszerrel és integrált, felhasználó által beállítható vezérlővel − 11 hátsó gyorscsatlakozó: 1 pár kettősműködésű, 1 pár kettősműködésű úszó funkcióval, 1 db egyszeres működésű, 2 pár kettősműködésű mini-csatlakozó, 1 db szabad visszafolyás, 1 db folyamatos kör (hidromotorhoz), 1 db elektronikus joystick vezérlőjelző − joystick vezérlésű hátsó 3 pont úszó funkcióval − UNIFLEX hidraulikus csillapítás a hátsó emelőn a kijelzőn lévő vezérlővel és beállítással − joystickról vezérelhető: TLT kapcsolása (ellenőrző lámpákkal), irányváltó, sebesség és csillapítás aktiválása, sebesség váltó, folyamatos szállítás (hidromotor kör) aktiválás (ellenőrző lámpákkal) és elektromos olaj áramlási beállítások − proporcionális hátsó három-pont vezérlés; − elektronikus áramlásszabályozó minden kettős működésű hidraulika kimeneten − elektronikus vonóerő és helyzetszabályozás ( Proporcionális Joystick vezérlésű hidraulikus rendszer súlypont áthelyező rendszerrel − joystick dupla biztonsági rendszerrel és integrált, felhasználó által beállítható vezérlővel; − 11 hátsó gyorscsatlakozó: 1 pár kettősműködésű, 1 pár kettősműködésű úszó funkcióval, 1 db egyszeres működésű, 2 pár kettősműködésű mini-csatlakozó, 1 db szabad visszafolyás, 1 db folyamatos kör (hidromotorhoz), 1 db elektronikus joystick vezérlőjelző; − joystick vezérlésű hátsó három-pont úszó funkcióval, (ellenőrző fénnyel); − UNIFLEX hidraulikus csillapítás a hátsó emelőn a kijelzőn lévő vezérlővel és beállítással − joystickról vezérelhető: TLT kapcsolása (ellenőrző lámpákkal), irányváltó, sebesség és csillapítás aktiválása, sebesség váltó; folyamatos szállítás (hidromotor kör) aktiválás (ellenőrző lámpákkal) és elektromos olaj áramlási beállítások; − proporcionális hátsó három-pont vezérlés; − elektronikus áramlásszabályozó minden kettős működésű hidraulika kimeneten -
Galéria
-
Ajánlatkérés